نوشته شده توسط : hsi

مراسم زانو زدن استان سمنان , مراسم زنجیر زنی روستای لاسجرد

مراسم زنجیر زنی روستای لاسجرد

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi

اولین هواپیماهایی که در شرکت هواپیمایی فارس ایر قشم اقدام به عرضه خدمات مسافری و باربری کرده اند، هواپیماهای یاک ۴۲ بودند. در سال ۱۳۸۷ نیز هواپیماهای جدید مک دانل داگلاس یا MD به این گروه نیز پیوست و جلوه ی تازه ای به خدمات این شرکت هواپیمایی ارائه کرد.

در طی سال های اخیر در ناوگان هوایی زاگرس ۴ عدد فروند هواپیما در حال عرضه خدمات به مسافرین می باشد و امکاناتی از جمله خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی را در اختیار مسافران قرار داده است. در این ناوگان هوایی از نام دو برند معتبر هواپیمایی استفاده شده است، که عبارتند از: هواپیماهای ایرباس و مک دانل داگلاس٫ قابل ذکر است که این شرکت هواپیماهای خود را به همین تعداد محدود نکرده و در سال های اخیر ۳ عدد هواپیمای دیگر را هم سفارش داده است و ارتقا کیفیت و ارائه خدماتی جدید تر را در دستور کار قرار داده است.

جزئیات کامل و جامع تر ناوگان هوایی فارس ایر قشم به شرح زیر می باشد:

۲ فروند یاک ۴۲

۱ فروند مک‌دانل داگلاس ام‌دی-۸۰

۱فروند بویینگ ۷۴۷ سری ۲۰۰ کارگو

https://bezanberim.takblog.net/Post/6/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3+%D8%A7%DB%8C%D8%B1+%D9%82%D8%B4%D9%85



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi

ترمینال عمومی گرگان

ترمینال اصلی و مهم گرگان ترمینال عمومی آن می باشد. این ترمینال در شمال شهر گرگان واقع شده است. روزانه 1805 مسافر از طریق 115 دستگاه اتوبوس و 25 تاکسی از این ترمینال خارج می شوند. 12 شرکت اتوبوس رانی در این مکان به فعالیت مشغول هستند.

مسیرهای ترمینال گرگان

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سخنگوی سهام عدالت با بیان اینکه مشمولین سهام عدالت فعلا به بانک‌ها برای دریافت کارت اعتباری مراجعه نکنند، افزود: این موضوع زودتر از موعد مقرر مطرح شد تا افرادی که قصد فروش سهام خود را دارند با آگاهی بیشتری نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

اعطای کارت اعتباری به مشمولین سهام عدالت از جمله تصمیماتی است که بعد از جلسه شورای هماهنگی اقتصادی رئیس جمهور و اعلام رئیس کل بانک مرکزی اتخاذ شد تا در اختیار مشمولان سهام عدالت قرار گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi

 

 

شاید برای عده ای دور از تصور باشد که بتوان با اتوبوس از کشوری به کشور دیگر رفت اما حقیقتاً این امکان وجود دارد. برای سفر به کشور هایی که با کشور مبدأ فاصله طولی و زمانی چندان زیادی ندارند، اتوبوس می تواند به خودی خود یک پیشنهاد مناسب باشد. این واقعیت وجود دارد که سفر با اتوبوس به اندازه ای که با هواپیما یا قطار مسافرت می کنید راحت و دلنشین نیست اما ممکن است شما در شرایطی قرار بگیرید که اتوبوس برایتان مناسب ترین گزینه باشد مخصوصاً از نظر مالی. سایت مستر بلیط شرایطی فراهم کرده است که بتوانید بلیط اتوبوس را برای سفرهای خارجی خریداری کنید. نکته قابل توجه این است که در این نوع از سفرها برای رفاه بیشتر شما، از اتوبوس هایی با امکانات و تجهیزات خاص تر استفاده می شود تا سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi
 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سفر
وزارت میراث فرهنگی آموزش‌های عمومی سفر در شرایط کرونا را در قالب ۷۰ توصیه منتشر کرده در این دستورالعمل آمده اقامت در چادر به اقامت در مراکزاقامتی غیرمجاز ارجحیت دارد. 

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi

 اتوبوس یکی از راه های سریع و ارزان سفر به تمام نقاط کشور است و سال هاست یکی از مرسوم ترین شیوه های مختلف سفر افراد به شمار می رود. در گذر زمان اتوبوس ها و حتی نحوه خرید بلیط اتوبوس نیز دستخوش تغییر شده است و روز به روز پیشرفته تر و ساده تر می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi
محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: مراکز اورژانس اجتماعی با ارایه خدمات تخصصی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و با شناسائی افراد در معرض آسیب و مداخله در شرایط بحرانی آن‌ها آسیب پذیریشان را کاهش می‌دهند.اما چون تعداد مراکز مداخله در بحران و محل استقرار آن‌ها محدود می‌باشد و با عنایت به اینکه تعداد کثیری از گروه‌های هدف سازمان در سکونتگاه‌های غیر رسمی که آسیب پذیری بالاتری دارند ساکنند، ضروری است خدمات تخصصی سازمان از طریق پایگاه‌های خدمات اجتماعی در این مناطق به صورت محلی و مبتنی بر جامعه ارایه شود.


:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi

سفرهوایی با هواپیما از سریع ترین روش های مسافرت محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. امروزه شرکت های هواپیمایی متعددی در زمینه فروش بلیط هواپیما فعالیت دارند که مسافران می توانند بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را از طریق آن ها رزرو نمایند. در هنگام رزرو بلیط  می توان بلیط های چارتری یا سیستمی را با توجه به شرایط خود و قیمت بلیط ها رزرو نمود. بلیط های چارتر بر خلاف بلیط های سیستمی دارای نوسانات قیمت بسیاری هستند. از سوالاتی که معمولا در ذهن خیلی از مسافران ایجاد می شود می توان به علت این تفاوت قیمت بلیط ها چیست؟ آیا خدمات و امکانات آن ها متفاوت است؟ تفاوت قیمت پروازهای چارتر با سایر پروازها چقدر است؟ و … اشاره نمود. با ما همراه باشید که بلیط های چارتر و روند تغییر قیمت آن ها  بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hsi

زمانی که می خواهید خود را برای یک سفر با هواپیما آماده کنید مطمئنا به فکر اینکه چه نوع وسایلی را می توانید با خود به داخل هواپیما برید هستید و اینکه چه نوع وسایلی را نمی توانید با خود به همراه داشته باشید باعث سردرگمی شما می شود. هنگامی که به فکر خرید بلیط هواپیما می افتید باید قوانین حمل بار به وسیله هواپیما را مطالعه کنید و اطلاعاتی را کسب نمایید. قانون های حمل بار توسط مسافران در هواپیما هر روز در حال تغیر می باشند، بنابراین ممکن است حتی با محافظه کاری و بیشترین دقت گاهی اوقات وسایلی را با خود به همراه ببرید که در فرودگاه مجبور می شوید برای بررسی های امنیتی چمدان خود را باز نمایید و وسایلی را که آماده کره اید بیرون بیاورید و دوباره آن ها را جمع کنید که این کار کلی از زمان شما را هدر خواهد داد، در هنگامی که این کار را با وسایل شما انجام می دهند علاوه بر سختی که دارد باید نگاه ها و قضاوت های مسافران را هم پذیرا باشید. مطمئنا هیچ کسی دلش نمی خواهد در طی سفر با چنین مشکلاتی رو به رو شود. گاهی اوقات خیلی از افراد برای اینکه از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کنند یا اینکه نگران این هستند که وسایلشان گم نشود ترجیح می دهند فقط یک کیف را با خود به همراه ببرند در نتیجه ما در این مقاله سعی نموده ایم که لیست وسایلی را که نمی توانید با خود به همراه داشته باشید در اختیار شما قرار دهیم.

وسایل تیز مانند

در هنگامی که تصمیم به مسافرت آن هم با سفر های هوایی مطمئنا این موضوع را به وضوح می دانید که نباید اشیاء نوک تیز را با خود به همراه داشته باشید. این موضوع کاملا مشخص است اما در هر صورت لازم به ذکر است که بگوییم به همراه داشتن تمامی اجسامی که دارای نوک تیز هستند به داخل هواپیما ممنوع می باشد و جزو سلاح به شمار می روند. اگر در سفر باید یک چاقو، کاتر یا شیشه دارویی به همراه خود داشته باشید حتما ان را داخل چمدانی که قرار است قسمت باربری آن را تحویل بگیرند بسته بندی کنید. در خیلی از ایرلاین ها بردن قیچی های کوچک و ناخن گیر ممنوعیتی ندارد اما در هر صورت به شما توصیه خواهیم کرد به خاطر اینکه تصمیم نهایی در به همراه داشتن این گونه وسایل به عهده ماموران بازرسی است بهتر است لوازمی را که ممکن است برای شما باعث دردسر شوند با خود به همراه نداشته باشید.

مایعات

در سفرهایی هوایی ممکن است این فکر را با خود داشته باشید که به همراه داشتن مایعات در هواپیما باعث مشکل نخواهد شد و هیچ گونه محدودیتی ندارد؛ اما باید بگوییم که محدودیت حمل مایعات در هواپیما امروزه در همه ی کشورهای به اجرا در آمده است. برای اینکه دردسری در هنگام سفر برای شما به وجود نیاید بهتر است به قوانینی که در هنگام سفر با هواپیما وضع شده است پایبند باشید. تمامی مایعاتی که قرار است با خود به داخل هواپیما ببرید باید در ظروف ۱۰۰ میلی باشند و بیشتر از این حد غیر مجاز می باشد، همچنین هر نوع مایعاتی که به همراه می برید مثل ژل، کرم یا هرچیز دیگری باید در بسته های پلاستیکی بسته بندی شوند. یا اگر مجبور هستید شامپو، خمیر دندان یا دیگر مایعاتی را به همراه خود ببرید می توانید آن ها را در ظرف های کوچک پلاستیکی بریزید؛ مثلا هنگامی که شما قرار است بلیط هواپیما استانبول را تهیه کنید مطمئنا به فکر این هستید که چه نوع مایعاتی را می توانید با خود به همراه داشته باشید برای اطلاع از این نوع سوالات با مراجعه به سایت مستر بلیط می توانید به راحتی از ممنوعیت و یا محدودیت حمل مایعات اگاه شوید.

حمل اسلحه

در سفرهای هوایی یا دیگر مسیرهای مسافرتی مطمئنا به این موضوع آگاه هستید که آوردن اسلحه به داخل هواپیما با ممنوعیت تمام رو به رو است، اما بسیاری از سلاح ها در صورتی که خالی باشند می توانید در چمدانی که تحویل بار می دهید بسته بندی شود، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که باید حتما داخل جعبه ای محکم و قفل دار قرار بگیرد. توصیه ما به شما این است که در رابطه با حمل این نوع سلاح ها قوانین مربوط به ایرلاین های مختلف را بررسی کنید زیرا ممکن است هزینه های بیشتری را برای حمل آن ها پرداخت کنید. نکته دیگر که باید در سفر با هواپیما گفته شود این است که حمل باروت به داخل هواپیما ممنوع می باشد. قبل از مسافرت در مورد قوانین کشور مقصد مورد نظر خود در رابطه با حمل اسلحه اطلاعاتی را به دست آورید، چون بعضی از کشورها قانون های بسیار سختی در زمینه حمل سلاح یا مالکیت سلاح دارند.

گاهی اوقات ممکن است هنگام سفر وسایل ورزشی مختلفی را با خود به همراه ببرید اما باید این نکته را بدایند که حمل بعضی از وسایل ورزشی با ممنوعیت رو به رو هستند. چوب بیسبال، تیر و کمان، گلف، هاکی، چوب بیلیارد، باتوم اسکی و هر وسیله ورزشی دیگری که با چوب هم راه هستند مجوز ورد به داخل هواپیما را ندارند. اگر شما ورزشار هستید و برای سفر خود احتیاج به این وسایل دارید بهتر است به اجازه به همراه داشتن این وسایل در مقصد فکر کرده باشید و اگر حتما باید از وسیله ورزشی خود استفاده کنید می توانید آن را در قسمت بار تحویل دهی 



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()